Apmokėjimas už paslaugas

Atgal

Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2020 m. kovo 14 d. nutarimu Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ atsižvelgdama į nepalankią epideminę COVID-19 (koronavirusinės infekcijos) situaciją ir sveikatos apsaugos ministro teikimą, taip pat į Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos 2020 m. kovo 14 d. pasiūlymą, visoje Lietuvos Respublikoje paskelbė karantiną. Informuojame gyventojus ir kitus vartotojus, kad mokėjimai už šilumos energiją turi būti mokami laiku, o laikini atidėjimai ar kita pagalba teikiama individualiai tik tiems vartotojams, kurie pagrindžia savo finansinių sunkumų priežastis. Dėl išsamesnės informacijos skambinkite (8422) 61218 arba kreipkitės el. paštu: info@radsiluma.lt



Daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose gyvenantys vartotojai už suvartotą šilumą ir karštą vandenį (bei techninį aptarnavimą, jei priskaičiuojamas) gali atsiskaityti:

Loterijos PERLAS terminaluose (paslaugos kaina 0,00 Eur)

UAB "Lietuvos spauda" kioskuose

Lietuvos bankų padaliniuose

Prekybos centro "Maxima" kasose

Internetu:

Priklausomai nuo to, kuriame banke Jūs turite atsiskaitomąją sąskaitą, galite naudotis to banko teikiamomis internetinės bankininkystės paslaugomis:

„Swedbank“ bankas 

DnB bankas

SEB bankas

Šiaulių bankas

Apie kitų bankų teikiamas atsiskaitymo už šilumos energiją paslaugas internetu siūlome sužinoti Jūsų bankų internetiniuose puslapiuose arba teirautis atitinkamo banko vartotojų aptarnavimo specialistų.

Pastaba: pildant "Swedbank" banko siūlomą internetinę (elektroninę) mokėjimo formą, reikia nurodyti šį įmokų kodą:

352312- jei mokate už šilumos energiją ir (ar) suteiktas techninio aptarnavimo paslaugas.

Taip pat prašome, kad pildydami minėtas mokėjimo formas būtumėte atidūs įvesdami „mokėtojo kodą" (kituose bankuose rašoma „mokėjimo sąskaitos numeris"). Į šį lauką jūs turite įrašyti mokėjimo sąskaitoje nurodytą sąskaitos numerį, kuris visada prasideda „0" (nuliu), ir susideda iš septynių skaitmenų.