Apmokėjimas už paslaugas

Atgal

Dėl išsamesnės informacijos skambinkite (+370 422) 61218 arba kreipkitės el. paštu: info@radsiluma.lt


Daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose gyvenantys vartotojai už suvartotą šilumą ir karštą vandenį (bei techninį aptarnavimą, jei priskaičiuojamas) gali atsiskaityti:

PERLAS terminaluose, per mobiliąją programėlę "Perlas Go", kurią galite atsisiųsti iš App store ir Google Play arba prisjungę prie sąskaitų apmokėjimo platformos www.perlasgo.lt (Atsiskaitant per "Perlas Go" komisinis mokestis nėra taikomas.)

Lietuvos bankų padaliniuose

Prekybos centro "Maxima" kasose

Internetu:

Priklausomai nuo to, kuriame banke Jūs turite atsiskaitomąją sąskaitą, galite naudotis to banko teikiamomis internetinės bankininkystės paslaugomis:

„Swedbank“ bankas 

Luminor

SEB bankas

Šiaulių bankas

Apie kitų bankų teikiamas atsiskaitymo už šilumos energiją paslaugas internetu siūlome sužinoti Jūsų bankų internetiniuose puslapiuose arba teirautis atitinkamo banko vartotojų aptarnavimo specialistų.

Pastaba: pildant "Swedbank" banko siūlomą internetinę (elektroninę) mokėjimo formą, reikia nurodyti šį įmokų kodą:

352312- jei mokate už šilumos energiją ir (ar) suteiktas techninio aptarnavimo paslaugas.

Taip pat prašome, kad pildydami minėtas mokėjimo formas būtumėte atidūs įvesdami „mokėtojo kodą" (kituose bankuose rašoma „mokėjimo sąskaitos numeris"). Į šį lauką jūs turite įrašyti mokėjimo sąskaitoje nurodytą sąskaitos numerį, kuris visada prasideda „0" (nuliu), ir susideda iš septynių skaitmenų.